ارتقا سطح تولید در افزایش کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار موثر است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 154
نویسنده : محمدرضا علیمردانی



ارتقا سطح تولید در افزایش کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار موثر است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: ارتقا سطح تولید در افزایش کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار موثر است .

محسن علیمردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کارآفرینی بسیاری از مشکلات اقتصادی را مرتفع کرده و معضلات ناشی از بیکاری را در جامعه به حداقل می رساند.

وی بر لزوم احداث صنایع متعدد در استان زنجان تاکید کرد و یادآورشد: ایجاد و بهره برداری از صنایع تاثیر گذار و مهمی همچون پتروشمی و پالایشگاهها، علاوه بر ایجاد تحول اساسی در اقتصاد این استان، به کارآفرینی و اشتغالزایی گسترده و مطلوب منجر می شود.

علیمردانی بر لزوم جذب سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود: استان زنجان ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه های گوناگون دارد که بهره برداری از آن نیازمند جذب سرمایه گذار می باشد.

نماینده مزدم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه همدلی و همکاری مسوولان و متولیان امر در پیشبرد اهداف و توسعه این استان، بسیار تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد: تداوم وحدت رویه ای موجود میان مسوولان می تواند چشم انداز روبه رشدی را در توسعه بیشتر این استان ایجاد می کند.





:: برچسب‌ها: ارتقا سطح تولید در افزایش کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار موثر است ,



مطالب مرتبط با این پست
.